Sunday, July 19, 2009

Ahad YANG membosankan,,huhhhu

salam,,hari aku berasa sangat bosan di sini aku akan menulis bukan sebagaai nickname Ap88 yang aku biasa gunakan,,petang sebelum asar nie aku akan menulis as diriku sebenar,Actually ,hari aku terasa sangat bosan yang amat koz xtahu nk wat apa,,dh aku bangun lambat ,,aku xtahu nk wat ,,aku jadi mcm orang gila,kalu ari biasa ,,rutin hidup aku amat bz,,dari kul 8pagi smapai kul 5 petang ,,dari 9mlm sampai 11 malam,,tetapi aku terasa hari ini sangat xbest,,,entahler,,aku xtahu nk wat ,,xpi aku cube membzkan diri dengan penulisan blog aku,,aku sebenarnya xkisah kalau blog aku xdilawati,,aku suka menulis dan menyampaikan apa yang aku rasakan seronok,,di kolej ,,,untuk pengetahuan ramai,,aku diamanahkan untuk memegang jawatan sebagai pengarah program pertandingan pidato, pengarah program Hari Keluarga Pusat program aku dan pengarah simulasi koke,,aku bersyukur kerana diberi amanah,,aku terima dan cuba mencabar kemampuan diriku,,DOAKAN AKU berjaya,,,Namun,,beselah,ramai yang kata aku GILA KUASA,,semua jawatan nak,,aku xkisah,,,AKU mmg GILA kuasa,,Ddan akku menerima bukan atas permintaan aku sendiri,,tetapi dilantik,,so sesape yang perasan yang die hebat,,ameklah jawatan aku,,aku xkisah,,n stakat jawatan yang bellum tentu korang bolh wat,berbalik tahap bosan yang teramat,,aku terfikir,,baik aku mandi dan solat,,n kepada sesape yg terasa,,padan muka,,haahahah,,aku xkisah,KEBOSANAN PADA HARI AHAD,,hmmmmmmm,,JAWATAN vs GILA KUASA vs KELAYAKAN,,fikirlan,,wahai si burung merak sombong,,heheheheh
nie gambar kucing,,cumel x,,JAMBU ler,,hehehehe,,sowi,,aku tgh bosan,,bye,,,bunga manis aku rindu kamu

0 comments:

Post a Comment

Template by: Free Blog Templates