
1.mesej yang tidak sampai kepada khalayak sasaran
2.pemilihan media yang tidak sama dengan taraf kehidupan masyarakat
3.definisi mesej yang hendak disampai tidak jelas(best roti bakar)..
4.dimana pemantauan selepas kempen ini dilakukan.
5.berbaloi kos yang dikeluarkan dengan hasil yang diterima (malah statatisk makin naik)
rasanya Ap88 dah mengarut banyak sangat,,nanti ada yang terasa,,dh Ap88 dikacau oleh dengkuran syaitan yang menggoda teman sebilik ibarat lembu berdengkur,,hhehe,,xpi Ap88 bandingkan dengan pembakar roti yang mana Ap88 gunakan untuk membakar roti atau secara tersiratnya untuk menjimat perbelanjaan Ap88 sewaktu belajar di sekarang,,walaupun pembakar roti berkos rendah,,tetapi ia sangat memberi banyak kegunaan dan menjimatkan banyak pihak ,,malah makin ramai orang menggunakan,,tetapi berbanding dengan jumlah yang dibelanjakan semata-mata untuk menyampai mesej atau kempen ,,jumlah yang sangat tinggi tetapi bagaimana pulangan nya,,adakah terdapat roti yang belum habis digunakan tetapi dijual semula,,,hahahaaha,,oklah,,sampai disisi Ap88 bermadah,,salam,,byemm
0 comments:
Post a Comment